søndag 6. februar 2011

Ugleputa mi:)

Hei og fin søndag... jeg syns forøvrig at søndager er noe oppskrytt, hvertfall idag:)
Har lyst å vise dere den fine ugleputa mi fra Ferm living. Ferm living er et dansk selskap som har masse fine produkter. Tekstiler, tapeter, wallstickers, interiør, kjøkkenartikler og en veldig fin barnekolleksjon.


Ugleputa mi:)
Den andre fine puta er fra Pia Wallen
Sengeteppet er fra Hay.
Skal viser flere produkter fra
disse senere, men først Ferm Living.









Bildene under er lånt fra hjemmesiden til Ferm Living, www.ferm-living.com
Her i Ulsteinvik får en kjøpt et utvalg av produktene hos Engledryss.

 Wallsticker og tapeter

 artig:)


Her sitter jaggu gulebamsen sin bror
oppe på komoden,,, jeg må virkelig
opp på loftet og hente ned det som
er igjen av gulebamsen neste
gang jeg er hjemme på Torvika

 Familetre..






















Liker veldig godt denne blåfargen!


















 Denne liker jeg så godt!
Kork til å sett kasserollen på:)
Div puter, sengesett og pledd
Disse putene går det helt fint ann
å strikke selv, snakker da ikke om meg
selv nei, men min storesøster Hilde
har akkurat strikket seg noen
kjempefine puter! og min gode
venninne Janne hadde sikkert strikket
en sånn pute på en kveld:)

 Ugla mi:)




















 Nydelig!
Kan ikke bare noen rundt meg få
en liten en eller ei, som jeg kan få kjøpe
dette til? Me love!


















 serviettringer
 Service
 Til kontoret
artige dyr rett og slett:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar