lørdag 5. februar 2011

Georg Jensen damask

Jeg er så heldig å være den lykkelige eier av dette deilige sengesettet fra Georg Jensen damask. Jeg har sengesettet i både hvit og antrasitt. Nå hadde jeg tenkt å skryte veldig av kvaliteten her, men det kan jeg ikke, da jeg ikke har brukt de enda:) Jeg har hatt en genial ide om at jeg skal "spare" de til vi flytter inn i huset:). Nå som vi har flyttet inn i underetasjen, skal jeg liksom spare de til vi flytter opp.. jeg har helt av meg selv funnet ut at det spareprosjektet er helt på tryne, så i morgen skal gå til sengs med Georg Jensen;)

Sengesettet Arne Jacobsen
Design Arne Jacobsen






















Må vise dere litt mer fra Georg Jensen damask

Sengesett til barn Tangent
design: Diana Holstein
Sleepy zoo
design: Cristine Crebas

Ps ! Se ugla, den har jeg:)
Puff og ugle fra Ferm living
bokser/pyntelenke er nok fra
Rie Elise Larsen om jeg ikke
tar helt feil..
Sleepy zoo
design: Cristine Crebas










Sengesett til voksne Facet
design: Jette Nevers

Sengesett til voksne Tangent
design: Diana Holstein
Sengesett til voksne
design: Cecilie Manz









Damask Tablecloth Winter
design: Charlotte Lynggaard

Denne har jeg lyst på...
Christmas tree rug
design Bodil Bødtker-Næss
Tradisjon
design: Georg Jensen damask
Hans Christian Andersen
design: Inger M. Blegvad Klint

Snowflakes
design: Jette Nevers
Arne Jacobsen
design: Arne Jacobsen

Christmas Tradition by shane
design: Shane Brox

Ellers så finner en MYE annet fint  her www.damask.dk, tøyservietter, ullpledd, puter, lys, handduker, kjøkkenhandklær mm.
Alle bilder er lånt fra hjemmesiden til Georg Jensen damask


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar