mandag 24. januar 2011

Oppbevaring og litt til:)

Hei!
Mandag! Jeg tror jeg har blitt avhengig... av å blogge... kjenner at jeg kunne sittet forann pc`n til jeg sovna hver kveld. Igår fikk jeg ikke tid til noe som helst og kjente at jeg ble helt stressa av å ikke få komme meg på nett. Tror jeg får utløp for min ikke sosiale side av å blogge:).

Jeg har til tider dilla på farger og mønster.. blir nærmest sugt mot alt som ikke er hvitt, selv om jeg alikevel ender opp med ting som er veldig ensfarget:) Men når det gjelder oppbevaring inni skapet igjen er det "lov" med mye farger:) Har lyst å vise noen fine bokser i papp og blekk som gjemmer seg rundt omkring i huset.

Disse er fra Nordal

















Disse er fra Blafre og kjøpt hos superfine Farmor Ingvarda Ålesund! Er nok ikke første gang jeg nevner den butikken i bloggen min.. En absolut favoritt som jeg bare må innom så ofte som jeg kan! De har alt du kan tenke deg av klær, møbler, ting/tang til barna, pluss at de har verdens søteste betjening;)


















Disse er fra Sebra og er også kjøpt hos Farmor Ingvarda
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar