søndag 29. mai 2011

fasadeplater

Søndag.. men snart fredag igjen! i morgen gleder jeg til å gå opp jobb, det gjør jeg vel forsåvidt de fleste dager, men i morgen skal jeg begynne på en prosjekt som jeg tror kan bli veldig fint! Alltid kjekt med prosjekt som har fine rammer/tanker rundt seg, da er det kjekt å starte opp!

Legger ut litt flere bilder av huset utvendig som viser at det har komt litt flere plater på:)


Bilde tatt fra gata nedom oss, 
endelig fått på de platene som 
manglet i front i 2.etg.













 Her har vi fått på platene mot
øst, slik at det ser litt finere ut for
Håkon og Arleen:) Naboer.
Der dere ser det mangler plater
blir det sorte plater, for å få tyngde på fibersementplatene. Vent å se:)
Her skulle jeg egentlig holde stigen, men vi var vel uenige om noe
så jeg prioriterte å ta bilde:)

Endelig er platene i 2.etg ved 
takterrassen komt på! 
Må vel takke Andre, kameraten til
Trond for at han hjelpte oss den
dagen disse kom på plass:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar