fredag 29. april 2011

dårlig nett og ingen tv!

Dette har virkelig vært en fornøyelig uke, nettet virker knapt og tv`n har streika igjen. Vi er forsåvidt godt vant til begge deler, men nå begynner jeg å bli slapp! Tv`n vår er forøvring så liten at når jeg ser på tv2sumo på mac´n så kan jeg ikke ha på fullskjermvisning, for da blir bildet alt for stort! Blir liksom feil forholdstall i forhold til den "vanlige" tv´n vår...det sier deg kanskje enda mer når mac´n bare er 15"..
Når jeg i skrivende stund blogger om disse alvorlige bekymringene mine, så kan jeg erindre at det ikke er første gang jeg skriver om vår festlige tv og dårlige nett..  og beklagelig nok sikkert ikke den siste.
Men fram til poenget! når nettet er skit, så blir det lite blogging! Jeg er langt under gjennomsnitt tålmodig, men idag virker det pittelitt, så da prøver jeg!

Min siste invistering på "unødvendige bare må ha ting" er en ny trefigur fra Kay Bojesen designet i 1952 og en annen lite trefigur fra Hans Bolling, designet i 1959.


Kay Bojesens Bjørn
























Hans Bollings wooden ducks  ( Heldige meg fikk denne søte lille med Helena på bursdagen min <3)




















Den neste som står øverst på ønskelista er Elefanten til Kay Bojesen, men det var over 1 års ventetid, så det blir en stund til..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar