lørdag 12. mars 2011

Fat Louis:)

Hei! igår fikk vi vist et nytt familiemedlem.. Pus..:) Jeg har vel egentlig sagt at vi ikke skal ha noe dyr i hus, men jeg har jo alltid likt katter.... Nå har Helena mast så lenge etter å få seg et kjæledyr at det ble vanskelig å stå imot. Så nå er altså "Lui" (Louis) på plass. Han er en liten artig kattunge av typen Scottish Fold. Helt grå, med tykk kort pels. Jeg skal få tatt litt bilder av han, har bare dette ene bildet fra selger enda. Scottish Fold er samme rase som Pusur og kan ble relativt rund. Syns derfor navnet Louis passet godt for da blir det nok Fat Louis isteden for Cat Louis etterhvert:)
I natt var det altså pus sin første natt i nytt hjem. Og jeg ble litt begymra for hva vi hadde fått i hus da vi skulle legge oss igår... Pus ville nemlig ikke sove og sto rett utenfor soveromsdøra og mjauet HØYT... det virket ikke som han hadde tenkt å gi seg heller...  må innrømme at både tanker om det kunne finnes en form for bytterett eller rett og slett returrett slo meg.... men Louis slo seg til "ro", dvs at han begynte å spise veldig høylytt og lenge isteden! Han knasket og knasket, men det ble stille tilslutt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar