onsdag 2. februar 2011

modern swings for children

Hei!
Jeg har vært på jakt etter en morsom huske/reie til Helena, men syns det er vanskelig å finne noen som er fine. Har derfor undersøkt litt for å se hva som kan finnes av litt morsomme husker. Jeg har ikke oversikt på eventuelle nettsider/butikker hvor en kan få kjøpt alle disse, så en må evt bare google litt.

Jeg kjøpte en veldig fin sansegynge til Helena ifjor sommer på jysk. Denne var en kampanjevare og jeg har ikke sett den andre plasser. Jeg ringte rundt til alle jysk butikker i området og fikk heldigvis tak i en. Dette er en litt større type huske og har vært veldig populær her i huset og nabolaget:) Skal se om jeg finner bilder av denne eller tilsvarende:) Jeg har ikke bilder av min tilgjengelig da den er nedpakket for vinteren.

Om noen kan tipse meg om andre fine husker, så gjør gjerne det!:)

Denne er veldig lik den Helena har




















Mindre husker

 Denne er bare utrolig fin
 www.leafswing.com












Enkel wave gynge
www.moebelbasen.no
Nydelig!
Tandem wave gynge
www.moebelbasen.no












Innendørshuske Me&U















 Fugle swing designet av Christina Fesmire
































Disse var bare utrolig morsomme:) Hvor ergometrisk riktige de er kan sikkert diskuteres, men en liten "runde" går:)
Filzschaukel baby swing















"klassisk" trehuske. Fiiiin!


















Little Bird swing
Se forøvring de fine stolene designet av charles and ray eames, plastic arm chair. Produsent er Vitra.
www.vitra.com












Plant swing droog designet av Marcel Wanders





















Sense light swing designet av Alexander Lervik
















Denne liker jeg:)
Curl playground swing

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar