fredag 4. februar 2011

Fine former..

Hei og fin fredag,
Idag blåser det storm på sunnmøre og det liker jeg veldig dårlig! Har hatt meg en runde rundt huset tidligere idag for å se om alt er på plass, og tror det skal være det... Det ligger litt fasadeplater og diverse under preseninger rundt omkring, frykter at ting blåser vekk og at jeg må ut å plukke sammen i morgen eller senere.. imens velger jeg å drømme meg vekk....


Dette prosjektet er tegnet av Unger&Treina AG, Andre Treina. Prosjektet ligger i Sveits og ble ferdigstilt i 2009.

 Utrolig fint måten de har "gravd" ned underetasjen på og lagt plen over. Smart utnyttelse av en bratt tomt.

















Dette prosjektet er tegnet av Meixner Schlûter Wendt Architekten. Prosjektet ble ferdigstilt i 2007






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar