torsdag 10. februar 2011

Fine farger!!

Hei! må vise noen utvalgte produkter fra Scholten&Baijings mens vi venter på helg. Torsdag idag og ikke lenge igjen til helgen:) På lørdag satser jeg på at det blir en tur ut, jeg er i snitt ute ca 1/2 gang i året, så dette må bli bra:). kanskje jeg må feire bursdagen min i mars, slik at jeg har et påskudd til å invitere sammen en gjeng! Ikke hver dag jeg føler for å være over gjennomsnittet sosial:)

Ønsker meg dette pleddet i organisk bomull... og stolen under for de som ser hvilken det er:)
















Mange andre fine tekstiler også her..


























Og se så fiiiine disse er!!! ønsker meg det fatet med lokk!
Hvilket ønsker du deg Janne?:)

























Fine kopper og fat!

















Og denne kommoden!




















Bildene er lånt fra hjemmesiden til scholten&baijings, www.scholtenbaijings.com
I norge ser jeg at butikken Kvist i Oslo har litt av tekstilene av Thomas Eyck, se www.kvist-visdal.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar