tirsdag 22. februar 2011

Blå

Hei!
Ser det er så mange som sier at Blå er den "nye" fargen.. at det er trendy.. jeg liker veldig godt blå, men er ikke så opptatt av trender. Liker det jeg liker og ferdig med det. Syns alltid det er spennende med nyheter fra ulike produsenter, men liker ikke produkt bare fordi de er nye..
Når det gjelder klær og mote så er jeg heller ikke opptatt av trender, men kjøper det jeg liker. Jeg er også litt treg av meg, så når det kommer noe "nytt" innenfor klær osv så er jeg generelt skeptisk... Når jeg eventuelt har vent meg til tanken, så kan jeg love dere at det har blitt helt "utrendy" igjen!

Color me blue..

Y- stolen og CH 445 designet av Hans J. Wegner,
Carl Hansen & Søn
AJ lampen designet av Arne Jacobsen
www.louispoulsen.com


Litt forskjellig:)













Alphabet-modulsofa av
Piero Lissoni
www.fritzhansen.com














Litt morsomt fra Hermés. Fint å
kombinere med et helt enkelt hvitt
service
Enda mer Hermés.. Dette selger seg
selv pga av navnet:) kanskje ikke noe
jeg hadde kjøpt, men blått















Denne eames-inspirerte stolen
er fin, design Jaime Hayón
BD Barcelona Design
www.bdbarcelona.com
Min kjære 2lips vase fra Holmegaard.
Denne fikk jeg til jul
og er min Blåe favoritt
www.holmegaard.dk
Denne er også fra Holmegaard
og også en julegave, fiin
www.holmegaard.dk
Blue Fluted Mega
 www.royalcopenhagen.com
Sidebordet Blow high, design Konstantin Grcic
Established&Sons
Bordlampen Smallwork, design Big Game
(Moustache)
 Stripet pledd i 100% bomull fra By Nord
www.bynord.dk
Sengesett fra Aura.
www.aurahome.com/au


















Isskålen Big Love fra Alessi
Disse finnes i manga farger og jeg
har to av hver farge. My big love:)
www.alessi.it


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar