søndag 30. januar 2011

Sprøytemaling og innvendige fasadeplater

Hei! Ikveld har vi begynt å sprøytemal tak på stue/kjøkken. Vi har nok noen timer igjen med arbeid, så det blir sent.. Jeg slipper litt billigere unna en Trond, så nå er jeg nede i leiligheta og slapper av litt. Før vi begynte å maskere og gjøre klart til maling tok jeg noen bilder til som viser litt tanken med de innvendige fasadeplatene. Hovedtanken er jo at det lange volumet bak skal ligge og "holde" terrenget, mens glassbygget i front er det som skal være det lette volumet som åpner for lyset. Vi valgte derfor å definere det bakre volumet med å også legge fasadeplater innvendig der to volumene blir koblet sammen. Viser dere noen bilder som kan illustrere dette litt.
Det nederste bildet viser bare gangen på hovedplan og at vi har begynt å nærme oss ferdig med delevegger...
Nei nå må jeg opp å se hvordan det går med maleren..
Sov godt alle sammen, og ønsker om en fin søndag.

Hater foresten ice nett som til stadighet er ute av drift!!! Nå blogger jeg via telenors mobile bredband og det er jo omtrent like dårlig... Håper på bedre nettforhold i morgen...


 Utvendig vegg går inn eller omvendt:)

4 kommentarer:

  1. So flink dåkk e! i bøye me i støvet!!!!:)

    SvarSlett
  2. Takk snille du! Kom å hjelp me å pusse og sparkle, så kan du få litt støv:)

    SvarSlett
  3. Perfekt som alltid :) Skulle ønske det var du som tegnet huset mitt..

    SvarSlett
  4. Takk Kristin! Skulle gjerne ha tegnet til dere jeg, men regner med at dere ikke har lyst å bygge igjen:). Så har dere dessuten et veldig flott hus da:) klem

    SvarSlett