torsdag 6. januar 2011

Lader

Finner ikke laderen til kamera mitt! Hadde tenkt å ta litt bilder av alt det fine vi har fått til jul! Jeg elsker jul og alt den har å tilby! Bare så synd at dagene går så fort og at det snart er på tide å pakke vekk all pynt.. men jeg må finne laderen min før jeg pakker vekk alt, så da har jeg en unnskyldning til å beholde alt litt til! Det er jo deilig å begynne på et helt nytt år også da! Kanskje vi får flytte opp? :)
Som mange vet, så holder vi på å bygge hus. Vi bor idag i leiligheten i underetasjen på huset vi bygger. Vi valgte å gjøre ferdig leiligheten først, slik at vi kunne bo der mens vi gjør ferdig de 2 andre etasjene. Jeg skal få lagt ut litt bilder av huset.

2 kommentarer:

  1. hei(:
    soooo fint et hus, tenk at du/dere har tegna taO:
    dåkk he jammen god smak, I loooove it0:
    fole fint med sånn farve på platene, det likte i godt0:
    gleda me til mer bilder0:

    SvarSlett
  2. Takk Janne! Det har vært en lang tegneprosess, men er heldigvis fornøyd med resultatet! Kjekt nå som ting begynner å ta form! Platene ble vi veldig fornøyd med, de er fra Cembrit as, og er fibersementplater.

    SvarSlett