søndag 16. januar 2011

Häuser

Dette magasinet vil jeg anbefale. Jeg gleder meg sykt hver gang det kommer et nytt nummer! Det inneholder fine prosjekter/boliger, nyheter innen interiør og design.
Her kan en få mange gode tips og masse inspirasjon!
Enkelte av produktene er ikke er like lett å få tak i her hjemme, men i mange tilfeller kan oppsett/løsninger osv med feks kjøkken, bad, reoler og garderobe brukes til å få til samme uttrykk med andre produkter/produsenter. 

1/11 February/March


















Skal blogge litt mer fra Häuser senere og låne litt bilder av noen favoritter fra dette nummeret.

Litt bilder lånt fra siste nummer av Häuser:
















Fine former og fin terrengtilpassning.












Fin materialbruk og funksjonalitet.



















Dette bildet er fra samme huset som bildet over, viser igjen god materialbruk og spennende detaljer. Likte spesielt godt nisjen hvor kokotoppen er plassert. Generelt fin fargepalett med kombinasjon av tre, hvit og det mørke.














Fin strikket puff avbildet i Häuser.
Bilde under viser min puff:)













Min puff:) strikket av mamma:)
Garn kjøpt på Rauma Ullvare, oppskriften til denne puffen og mange andre fine puffer finner du på
www.pickles.no












Under puffen ligger det fine teppet mitt fra danske Hay, Pinocchio. Fargen på dette teppet har gått ut av produksjon, men det finnes i andre fine farger.
Teppet er satt sammen av "små kuler" i 100%ull. 

2 kommentarer:

  1. "Mamma-Torvik" sin variant er helt klart finest:) Så heldig du er som kan legge inn bestilling. Flink dattera også da, klem C <3

    SvarSlett
  2. ja mamma kan detta! Har ikke arvet disse genene, men skal prøve å lære meg:) Du og Janne får lære meg på neste juleverksted;)

    SvarSlett